BITKA ZA OSIJEK

ČEDO GLUPANE

pametna stvar

HIMNA

Hot Product: Kevin Garnett Gearbanner

Drugari......

molim vas svi koji me znate da mi pošaljete mail kako bi posedovao vaše adrese. Jerbo sam komp morao rušit. Troja u usporedbi sa mojim računalom izgleda smješno. Bio je to desant
P.S. Sivi pošalji mi broj moba.

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

GDI

ovo je največa sajber-zvezda

Google
 

OSIJEČKI HEROJI

Svaki komentar je suvišan

srijeda, 20. veljače 2008.

Kosovo Republika

Falim te bože!
Još jedna era srpskih sranja je završena. Ali čini mi se da sve više srba počinje kontat neke stvari.
Kosovo je možda kurac od zemlje, a kao mi nismo. Rusi jadni sad pizde zato što bi moglo i Čečenima past na pamet da se malo osamostale. Hvala bogu pa se nije neko veče sranje dogodilo. Povijest nam govori da su se sva sranja kuhala na kosovu.

Surfajuči po ovom govnetu od interneta naiđem na jednog ( od mnogih) konja koji sere o nekom srbizmu i svetom savi kako je on putovo po kosovu i širio njihovu pismenost, te je na tu foru kosovo oduvjek njihovo. Nisam upoznat sa njihovom historiom, ali me zaintrigirala činjenica da taj neuki čoban piše blog iz Novog Sada koji bi po njegovoj teoriji HRVATSKA!
A mali je neki student???????? Serem mu se u svesku iz koje uči historiju. Ni svoju nezna.
Al eto da ne ispada da opet postajem genocid, ne smatram da su svi oni geđovani. Usput pozdravljam svog drugara iz Bačke kako ono, a da Palanke???
Zajeb, Bačke Topole!

Živeo ti meni drugar i vidimo se u novoj pljački glupih turista!

uz pjesmu

Nema komentara: