BITKA ZA OSIJEK

ČEDO GLUPANE

pametna stvar

HIMNA

Hot Product: Kevin Garnett Gearbanner

Drugari......

molim vas svi koji me znate da mi pošaljete mail kako bi posedovao vaše adrese. Jerbo sam komp morao rušit. Troja u usporedbi sa mojim računalom izgleda smješno. Bio je to desant
P.S. Sivi pošalji mi broj moba.

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

GDI

ovo je največa sajber-zvezda

Google
 

OSIJEČKI HEROJI

Svaki komentar je suvišan

nedjelja, 17. veljače 2008.

Dobio sam hippya




Pošto je deda skinuo traveršu, gazda se bacio u potragu za novim kuharom. Za novo otvoreno radno mjesto se javio lik koji živi još u šezdesetima, a ima 29 godina. Član naše male klinike koji radi na odjeljenju za pice " pizzajolo" uletio gazdi sa spikom da da takvi ljudi znaju biti pravi umjetnici sa tavama i roštiljima. Ovaj naravno pao na to i uzeo lika na probni rad.
Hippy napričo lovačke spike o radu u Italiji, restoranu u kojem je bio šef kuhinje................

MAUNA!!!!!!!!!!

Šteta što nisam snimo mobitelom pa pustio vama da sami prosudite, i iskomentirate šefa t.z.v. kuhinje. Nema riječi koje bi opisale tu sliku. Čevapi gore, lignje prijesne, kupus prst debel narezan za salatu, biftek ko opanak, a on sere nešto o ljubavi. Gazda promuko od vrištanja na njega, drugim riječima CIRKUS KOLORADO!
Ima zurku ko hare krišna frikovi, istetoviran po cjelom tjelu, i po cjele dane citira stare yugoslavenske filmove "šojiću hrčeš kao da si cirkular proguto"
A naj jebenija stvar kad na kraju radnog vremena koje je proveo kontra produktivno uleti na šank kod šefa sa spikom "šef? može 3 deci pive"

Luda kuča. sutra sam slobodan, pa nemogu dočekat radni dan da vidim dali je još tamo.

Nema komentara: