BITKA ZA OSIJEK

ČEDO GLUPANE

pametna stvar

HIMNA

Hot Product: Kevin Garnett Gearbanner

Drugari......

molim vas svi koji me znate da mi pošaljete mail kako bi posedovao vaše adrese. Jerbo sam komp morao rušit. Troja u usporedbi sa mojim računalom izgleda smješno. Bio je to desant
P.S. Sivi pošalji mi broj moba.

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

GDI

ovo je največa sajber-zvezda

Google
 

OSIJEČKI HEROJI

Svaki komentar je suvišan

srijeda, 23. travnja 2008.

Drugovi i drugarice, gospodo pioniri







Zbog poradi količine posla, a bogami i problema. Napustih ovo đubre od bloga moga. Čak što više pomišljam o brisanju istoga. S toga svi vi koji me poznajete, ili me se sječate bit čete obavješteni o svim sranjima koja se događaju, ili če se događati u bližoj budučnosti. Nadam se da se nitko nije uvrijedio( osim Jamesa) a tko je, jebiga. Eto vam još par žestokih slika, i aj zdravo zdravo.

Nema komentara: