BITKA ZA OSIJEK

ČEDO GLUPANE

pametna stvar

HIMNA

Hot Product: Kevin Garnett Gearbanner

Drugari......

molim vas svi koji me znate da mi pošaljete mail kako bi posedovao vaše adrese. Jerbo sam komp morao rušit. Troja u usporedbi sa mojim računalom izgleda smješno. Bio je to desant
P.S. Sivi pošalji mi broj moba.

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

GDI

ovo je največa sajber-zvezda

Google
 

OSIJEČKI HEROJI

Svaki komentar je suvišan

nedjelja, 13. siječnja 2008.

Zašto su ljudi smradovi?


Kada sam se spakovao i krenio put Istre. Mislio sam da sam se riješio svih debila u Osijeku.
Međutim oni se ne predaju baš tako lako. Čujem da smo i dalje ja i moj prvi susjesd tabu tema.
Navodno sam ja pička što sam ostavio svoj grad i naselje na "cjedilu" I što se nisam ostao "borit".
Borit? Za koji kurac!!! U onoj anarhiji samo profi guzičari mogu nešto napraviti. To je leglo korupcije i teške birokracije. Zbog te birokracije i nefunkcionalnosti čoek ili poludi i uleti u neki ured sa tanđarom, ili se jednostavno mirnim putem spakuje i pokupi iz te rupe.
Žao mi je građana Osijeka. Nema nigdje takvih ljudi, i gostoprimstva.
A moj bivši susjed, koji se drko na sve moguče načine. Legalne ili ne, i napokon nešto uspio napravit sada kad ima neki klinac nevalja zbog istog . Gdje je nestala iskrenost. Kada če ljudi stati iza svojih tvrdnji i uvjerenja, napokon prestat srat i gurat nos u tuđe stvari.
A tim pojedincima mogu poručit jedno " jebem vam mater onu nenormalnu "

Nema komentara: