BITKA ZA OSIJEK

ČEDO GLUPANE

pametna stvar

HIMNA

Hot Product: Kevin Garnett Gearbanner

Drugari......

molim vas svi koji me znate da mi pošaljete mail kako bi posedovao vaše adrese. Jerbo sam komp morao rušit. Troja u usporedbi sa mojim računalom izgleda smješno. Bio je to desant
P.S. Sivi pošalji mi broj moba.

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

GDI

ovo je največa sajber-zvezda

Google
 

OSIJEČKI HEROJI

Svaki komentar je suvišan

nedjelja, 20. siječnja 2008.

Policijska crna magija( ili maljavost)



O da!!! Očekivanja u 2008 več laganica bljede. Opet je počelo!
Kada sam zatvorio posljednju stranicu dostavljačkog posla, konto sam da sam se riješio murije.
U Puli i priobalnim gradovima navodno nema policije ( da ne plaše turiste ). HA HA komentar.
Isti kufer ko i svugdje. I tako sam ja prošle godine u 7. mjesecu poslje kišnog dana, i 15 sati efektivnog rada. Odlučno krenio na cugu u ZEN. Kad više nisam mogo stajat na nogama, palim auto i odo ja čiku. Međutim, na semaforu me zaustavili neka dva debila iz Švedske.
Konj drži GPRS u ruci i nema pojma gdje je! Utrpam ja idiote u auto da im pomognem nači taj usrani apartman, ali ne skužim da sam prošo kroz žuto.

500 m. dalje eto drotova s rotacijom. Dobro veče, dobro da baš!
Vozačka, ovo, ono............. Ajmo pirit, Aj. 0,47 promila. Uzeli mi vozačku na 6 sati, i kažu da je to to, ništa kazna folovi golovi samo šest sati pranja.
Drugi dan ošo po vozačku, bez riječi ju dobio. Da bi čitaba došla 14.01.2008.

1680 kn kazne. Ko tu koga jebe! Pandur kaže 0 kn, sud kaže 1680.

Dakle! Tražim nekog da mi skine uroke od strane MUP-a! Cjena nije bitna!
Samo da nije iz Antunovca, ili Petlovca!!!!!!!!

Nema komentara: