BITKA ZA OSIJEK

ČEDO GLUPANE

pametna stvar

HIMNA

Hot Product: Kevin Garnett Gearbanner

Drugari......

molim vas svi koji me znate da mi pošaljete mail kako bi posedovao vaše adrese. Jerbo sam komp morao rušit. Troja u usporedbi sa mojim računalom izgleda smješno. Bio je to desant
P.S. Sivi pošalji mi broj moba.

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

GDI

ovo je največa sajber-zvezda

Google
 

OSIJEČKI HEROJI

Svaki komentar je suvišan

četvrtak, 24. siječnja 2008.

KONTAKT


Jebi ga ljudi.
U krizi sam identiteta, pa malo rjeđe pišem sranja.
Imam muški PMS. Nego šta zapravo mene jebe ođe, jest to što vas hrpa drila po ovoj ( kakva god vama bila) stranici a niko da bi nešta komentirao.
Kažite nešto!!! Bilo šta.

Čak sam i chat stavio pa opet ništa, osim kolege uz BIH.

TO CARE

Nema komentara: