BITKA ZA OSIJEK

ČEDO GLUPANE

pametna stvar

HIMNA

Hot Product: Kevin Garnett Gearbanner

Drugari......

molim vas svi koji me znate da mi pošaljete mail kako bi posedovao vaše adrese. Jerbo sam komp morao rušit. Troja u usporedbi sa mojim računalom izgleda smješno. Bio je to desant
P.S. Sivi pošalji mi broj moba.

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

GDI

ovo je največa sajber-zvezda

Google
 

OSIJEČKI HEROJI

Svaki komentar je suvišan

nedjelja, 30. prosinca 2007.

Ode nam 2007 godina. Jebem joj mater!!!


I tako, kao i obično ušli smo u nju napaljeni do bola.
Sve kontaš bit če para, dobre zajebaje, uspijeha u poslu, sreče u obiteljskom životu.
Ne možeš dočekat da ošine 00:00 pa da se svi ljubimo, slavimo i tri dana bolesni budemo.
A ono kita!!!!!!!!!!!!!!!!!

Da mi je bilo prespavat tu usranu 2007 godinu.
Napravih sranja u pizdu materinu.(nek se mame ne ljute)

Odselih iz grada, i dodjoh u ovu VUKOJEBINU.
Tri puta se selio po Puli.
Odradio dvije godine u jednoj.
Promjenio dva posla(u Osijeku nemoguče)
Sprijateljijo se sa SRBINOM (kupio mi selotejp za rođoš)
Da ne nabrajam sva sranja, mali mi je blog.

I sad, kada joj je došo kraj. Več kujem planove(znaš onu MUJO KUJE) za 2008 g.
Ufuravam si kako ču ju proči opreznije, biti pametniji, i molit onog gore čije ime ne spominjemo uzalud da me pogleda napokon, i malko pogura. AMEN

A sad o dočeku.
Mogu kako oču.
Mogu na ladno pivo, ili na sok od grožđa(ali sok! nema se vina)
Ladno pivo svira na forumu, a sok mi je u frižideru.

Koja dilema!

Suma sumarum :

"di si bio- nigdje, šta si radio- ništa"

Nema komentara: