BITKA ZA OSIJEK

ČEDO GLUPANE

pametna stvar

HIMNA

Hot Product: Kevin Garnett Gearbanner

Drugari......

molim vas svi koji me znate da mi pošaljete mail kako bi posedovao vaše adrese. Jerbo sam komp morao rušit. Troja u usporedbi sa mojim računalom izgleda smješno. Bio je to desant
P.S. Sivi pošalji mi broj moba.

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

GDI

ovo je največa sajber-zvezda

Google
 

OSIJEČKI HEROJI

Svaki komentar je suvišan

nedjelja, 11. studenoga 2007.

Našo sam novi dodatni posao


Eto tako ja sjedio i buljio u butigu(oglasnik.) i skontam oglas.
POSTANITE WELLNESS TRENER.
Halo halo gdje, kada, kako, zašto!
Ode ja na sastanak.
Sve to lijepo, divno, krasno.
Ali stari sam ja lisac, kažu ljudi gube 40 kg, riješavaju hrpu zdravstvenih problema.
NE VJERUJEM!
Kaže meni frajer " Pođi s nama u Zagreb bit če ti sve jasno"
I tako ja doletio u grebza da moje oči vide šta to oni pričaju.

Da ne duljim.

Krenio sam sa poslom.
Napokon ne prodajem maglu.
Ne moram se sakrivati po gradu od klijenata.
I napokon sam se odmorio.

Sada sam nezavisni distributer herbalife-a

Nema komentara: